fredag 4. april 2014

Litt forsinkelser...

Jeg er med på en along på Face... Projo votte- og sokkealong 2014.
Der skal vi lage noe hver mnd. Enten sokker eller votter. Noen ganger er det gratismønster og noen ganger kjøpemønster.

Og jeg startet så bra, men har jo andre ting som må strikkes også... Så i skrivende stund, mangler jeg mars og april, men de er under produksjon. Og april har jo just startet... Synes det går bra, jeg...

Vottene er for februar, og heter Kjærleiksvanter, av Maria Gustafsson.
Mønsteret kjøpte jeg på Ravelry. her


 Sokkene er for januar, og heter Bjarne, av Bitta Mikkelborg.
De kan også kjøpes på Ravelry, eller i hennes nettbutikk. her

6 kommentarer:

Lilla dør sa...

Kjempefine vottar!

marianne sa...

Tusen takk! Morro å være med på slike oppgaver :)

Bodil sa...

Så nydelege vottar og sokkar :)

Maja sa...

Kjempefine begge par! Hvilket garn har du brukt til kjærleiksvottene? Jeg sliter så med å gjennomføre februar i alongen. Ingen av mønsterene den måneden som "ropte" på meg;)

marianne sa...

Bodil: Tusen takk!

marianne sa...

Maja: Tusen takk!
Vottene er strikket i Fritidsgarn. Jeg synes de var fort gjort å strikke, når jeg først bestemte meg. Likte egentlig de andre også,men måtte lage noe som var kjapt å ferdigstille....