tirsdag 8. september 2015

Sokker og høst

Det ryddes i garnlageret, og jeg ser fortsatt ikke bunnen..
Noe av det ble disse sokkene. Røff og Tøff fra boka Sokker, av Bitta. 
Dette mønsteret liker jeg veldig godt, lett å huske også. Kjekt å slippe mønster man må konsentrere seg på hele tiden...
Garn: rosa mellanraggi, sort Viking sportsragg.


Her har høsten blitt et faktum, vind og regn har hjulpet trærne å felle løvet...
Det blir brått høst når denne prosessen starter. Jeg synes høsten er fin, med all sin fargeprakt. 
I dag har vi sol igjen, så da må man nyte det :)
Ha en fin dag!


2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Fine😊. Tror du vi noen gang ser bunnen av garnlageret?😉

marianne sa...

Tusen takk :)

Nei, garnlageret blir neppe tomt med det føste....men jeg er flink å ikke kjøpe annet enn det jeg må.
Her er butikken som hadde garn nedlagt, nesten heldigvis....hehe. Men en ny åpner midt i oktober, og jeg må jo dit å se hva de har :)