torsdag 5. november 2015

Hei og hå...

Det strikkes for fullt, hvis noen skulle lure på det.
Men det er "hemmelig" enn så lenge, altså julegaver.
Har hatt et par oppdrag, som dere skal få se.
Teststrikket dette snertne skjørtet, og jeg vet at jeg skal strikke flere etter hvert.
Ikke godt å se mønsteret på den grønne fargen, men hullmønsteret er små hjerter:)

Disse vottene strikket jeg mest for å prøve en annen vri, samt bruke opp rester. Det er Mor Aase garn.


Størrelsen ble liten dame. Putter de i kassa, så får jeg se om de blir der...eller blir med på julemesse:)

4 kommentarer:

Birgitte sa...

Det var et fint skjørt! Hjertedetaljer i hullstrikk passer fint til en liten jente. Fint med rosa votter også :D

Mitt lille roterom sa...

Ja, du er nok ikke alene om å ha noe hemmelig på pinnene i disse tider :)
Nydelig skjørt og votter du viser frem her...
Ønsker deg ei god helg!
Klem Ann Elisabeth

marianne sa...

Tusen takk:)
Det blir nok med på julemesse til helga.

marianne sa...

Tusen takk:)
Det blir med noe på julemesse til helga, så får vi se hva som selger.