onsdag 9. september 2009

Hallo igjen...


Ser at det stadig kommer kommentarer og hilsninger....Og det er jeg super-glad for,men desverre dårlig til å svare dere.... Men det kommer:)


Jeg har det travelt for tiden,med strikkingen. Men kan si litt, fra den ene bestillingen er følgende ferdig: 1 ullbukse,2 ermer,1 sett pulsvanter,2 prinsessekroner(mangler toving,men venter på den 3.),kopptuer,og ei halv ullbukse til:)
Så jeg ligger ikke på lat-siden.....men mine dager er ikke så gode,derfor tar ting litt lenger tid.

Gleder meg veeeldig til å starte på hekling med det nye garnet,men det er foreløpig lagt til side. Må gjøre ferdig andre ting først. Og jeg skryter av meg selv nå; har ingen ufo,uten det som hører bestillingen til!!!!!

Viser dere et bilde med rogn i dag,monn tro hva den tyder? Mye eller lite snø?
Det ble forresten et dårlig bilde.....men jeg prøve-zoomer..hehe

3 kommentarer:

Jorun sa...

Mye snø skal det visstnok bety...
Ja garnet stikker jo ikke av, så det er sikkert greit å gjøre ferdig med det du holder på med først.
Jeg er ikke fullt så flink, for jeg har som oftest minst 5 ting på gang samtidig!

Unknown sa...

Jeg ser Jorunn skriver at det betyr mye snø.
Her som jeg bor sies det at Rogna ikke bærer tung bør to ganger i året, så her vil det bety lite snø hvis der er mye bær.

marianne sa...

Mye rogn,betyr mye snø er det nok mange som mener. Og det er delte meninger hvert år...Jeg har fulgt med rogn i nærheten her,og når det er mye rogn,har det vært lite snø.
Jeg skal prøve å huske dette til vinteren..