onsdag 18. mai 2011

Dagen derpå...........

Så er den store dagen over,og det er 364 dager til neste gang:-) Heldigvis......for min kropp tåler egentlig ikke slike dager.
Men,siden det er så morro,tar jeg heller mange dager etterpå,til rehabilitering:-)

Det ble 7,5 time i marsjering/spilling,og det gledet jo selvsagt mange,både små og store. På aldershjem,sykehjem,og skoler.

Været var også på vår side,vi reiste i fra det,helt enkelt. Og når vi kjørte buss,fosset regnet ned,men innen vi kom frem,var det fint igjen.
Da siste del av programmet var ferdig,marsjerte vi ut fra museet. Og akkurat da startet regnet,som holdt på til langt på natt. Snakk om flaks!!!

I dag har jeg ruslet mellom senga,badet og sofaen. Og her blir jeg inntil videre.....Klarer knapt å gå,men så skal jeg heller ikke noe spesielt i dag. Og etter noen dager,er jeg klar igjen:-)
Som jeg har skrevet før,det er verdt hver en smerte i hver en muskel..........

Skal strikke litt i dag,må gjøre ferdig ett par sokker. Og så har jeg litt annet å starte på.
Til høsten,blir mine strikketing å finne på en liten lokal kafe`,så da må jeg jo ha litt å levere der.
Det har kommet inn forespørsler om Marius til barn,fra 2-10 år,sokker i alle størrelser,samt luer.
Spennende høst og vinter altså:-)

Håper folket hadde en flott dag i går,og jeg ønsker ei fin uke videre:-)



3 kommentarer:

Greta sa...

Så spennde da med strikkeproduktene dine på kafe :0). av og til må ein gjere ting ein ikkje toler, men som gjer så godt for psyken at det er verdt smertene. slapp av og kos deg med dei gode minna fra dagen i går. klem

Fru Keilegavlen sa...

Så spennande dag du har hatt, tross all smerte! Håpar formen er bra igjen no.

marianne sa...

Tusen takk for hilsningene:-)
Ja,jeg hadde jo en kjempefin dag med mine korpsvenner,og det veier opp mot dagene etterpå.
Jeg visste jo at det ville bli slik,men alikevel....det er verdt det :-)

Det blir spennende med strikkingen fra høsten ja,gleder meg :-)