lørdag 21. mai 2011

Sokker m. historie:-)

Disse sokkene ble til via en drøm.....Jeg drømte at jeg hadde strikket ett par av restegarn. Og tilfeldigvis lagt ut bilde på et nettsted.
Det resulterte i masse henvendelser,folk ville ha disse....Det ringte på døra i ett sett (jeg har ikke ringeklokke...), og det raste inn bestillinger...hahahaha.
Jeg forklarte så godt jeg kunne,at desverre,jeg kunne ikke ta på meg så mange bestillinger.....

Dere kan tro jeg var sliten da jeg våknet,og heldigvis oppdaget at det var en drøm:-) Men alikevel,jeg måtte jo bare strikke disse sokkene i samme farger og mønster:-)


Dette betyr vel,at i mitt hode strikkes det døgnet rundt...hehehe.

God helg til alle som svipper innom :-)




5 kommentarer:

Greta sa...

Klart du måtte strikke dem:0). skal tru om eg snart drømmer om blondesokkene eg holder på med hehe. er ferdig med ei bestilling i dag, så det vert vel kjedelig blogging med nye sokker. har 4 par til som venter. ha ei flott helg

Ugla sa...

Kule sokker!
Selv skulle jeg strikke sokker i kveld, men jeg har gjort alt mulig annet rart i stedet så jeg kommer ikke videre på dem :-)

Bodil sa...

Artig drøm, og fine sokkar :)

Fru Keilegavlen sa...

Hehe...fantastisk herleg! Flotte sokkar.

marianne sa...

Hehe,ja du skal se du drømmer om blonder og bomull Greta:-)

Jeg synes sokker er greit å strikke,kjekt å ha i veska også. Og det går for såvidt fort.