tirsdag 30. desember 2008

Nest siste kveld av 2008..


Ja, så er det snart slutt på dette året, og man kan summere opp litt. Jammen har det skjedd mye, både positivt og negativt.
Men jeg har jo ingen grunn til å klage, det som kunne gått riktig ille, ble jo så bra:) Jeg er frisk...
Bare litt slitsom rygg, men det er da virkelig en bagatell.

Min familie er friske, vi har det så bra, og trives i hverandres selskap. Dagens situasjon i forhold til jobb/permitteringer m.m har vår ene sønn fått merke fra 23. des. men han er permittert bare 3 dager i uka. Altså, ikke værst rammet, og det kan jo snu seg til full uke på jobb igjen. Det er viktig å tenke positivt:)

På håndarbeidsfronten er det full drift. Jeg skal delta på ei messe i januar, så pinnene går for fullt her. Men det er morro da...Og jeg har laget liste for neste års julegaver. Den skal følge med hele året, slik at jeg gjør noe av det innimellom det andre.
Jammen har jeg hatt masse garn, har ikke handlet på evigheter...strikket mange julegaver, og en del bestillinger på sokker(15 par). Og enda har jeg garn igjen.....Tror kanskje jeg skal ta en opptelling snart.

Vel, da har jeg skrevet det som dukket opp i tankene mine akkurat nå. Og en ting til...det er splittkaldt her, -22,5 nå!!!! Og for de som ikke har fått det med seg; Jeg er ikke et vintermenneske....brrrr... fryser fra september til mai....:)))

I morgen skal jeg få inn litt bilder her, av det siste jeg har laget dette året!
God natt...

Ingen kommentarer: