tirsdag 17. mars 2009

Tirsdag og trening:)


Jammen er det alt tirsdag, og snart er det meste av den borte også. Jeg har vært på trening, og resten av dagen er avslapping.


Nå er mine oppskrifter satt i perm,sortert etter barn,dame og herre.Tror kanskje det blir en perm til,etter hvert:)

Strikker babyteppe og luer. Jammen er jeg i lue-modus! Eller, det er jo noen som bestiller de da..

Men det blir greit å ha litt annet på pinnen snart. Skal prøve meg på vanter også,men det haster ikke..


I dag våknet vi til fin sol,så koselig tenkte jeg:) Men hvor lenge var Adam i paradis??? Akkurat en time etterpå,blåste det nesten orkan. Og siden har det vært masse vind. Akkurat nå er det litt roligere, så kanskje det skal bli bedre utover ettermiddagen.. Krysser fingre og håper:)


Har folket det bra da? Takker for koslige tilbakemeldinger, og hilsninger. Blir så glad når det popper opp meldinger om at det er kommentarer i bloggen!! Me like..


Ja,her kan jeg jo sitte å rable ned ei laaang stund,men da blir det sikkert bare kjedelig lesning. Tror jeg avslutter her, og ønsker dere en fortsatt fin tirsdag:) Snart er jeg her igjen..

Ingen kommentarer: