onsdag 3. juni 2009

Hei og hopp....



Det kom 2 pakker i posten i dag,så flott!
Den ene er fra min hemmelige strikkevenninne på NSF. Fikk 3 nst Fabel,et hyggelig kort og et målebånd. Det gamle er slitt,så dette var mitt i blinken:) Jeg sier tusen takk til Anka:))
Den andre pakken bestilte jeg før pinse,fra To Damer. Det er Babyull og et hefte med babyoppskrifter. Og så fikk jeg med et pinnemål...og det ble også godt mottatt,for mitt gamle,ligger på en av disse "lure" plassene:)
Formen min er bedre,men jeg er ikke så veldig aktiv. Tusler litt rundt her,fikk klippet meg i går,og synes jeg har det ganske ok:)
Så lenge det ikke er all verdens smerter,gjør det ingenting at jeg har begrenset bevegelse. Det får bare bli slik,etter noen dager går det bedre.

I dag er det nesten orkan her,og jammen skulle det øke på utover ettermiddagen!! Godt vi ikke har parykk,sa jeg til ei dame i butikken....

Jaja,nå skal jeg lene meg bakover litt,og strikke.Går fint å strikke nesten liggende.. Det er noen dager siden sist jeg tok i håndarbeide,og jeg må bare få gjort ferdig et par ufoer,før neste prosjekt starter:)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så masse lekkert garn du har fått i posten :) Det blir det nok laga mykje fint av!

Anlen sa...

Det er så kos å få pakke! Og så to, til og med:) Då gjer det liksom ikkje så mykje at du har bestilt den eine....