torsdag 5. november 2009

Blogg-titting:)


Nå har jeg tatt meg en runde i bloggverdenen,og lagt igjen noen hilsninger:) Har tenkt på det lenge,men.....og det er jo tanken som teller!!!!!! (for å lette samvittigheten:)


Her har kong vinter meldt sin ankomst,skjønt ingen mengder. Men det er da slutt på slaps og griseri man må labbe i...Håper bare at det blir litt snø,da blir det lysere ute også. Men jeg er fortsatt ikke vintermenneske....og det er fortsatt lenge til mai.....hahaha....


Strikker ullbukse nå,og garnet er så ekkelt å strikke av,nesten som hyssing og at det er en rar konsistens på det. Ikke blir det pen strikking heller. Skal ta det med i butikken,og vise det frem,så får jeg høre hva de mener.


Hekler på en liten brikke igjen,av litt hvitt bomullsgarn,samt rester av det lilla melerte jeg har.


I morra skal jeg på s.huset til kontroll igjen,og har bestemt meg for å ta tog. Så kan jeg strikke litt,og bare nyte turen:)
Kanskje.....svipper jeg innom en garnbutikk.....


Ha det så fint du kan,der du er:))

3 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

Ha en fin helg! håper du finner mye fint i garnbutikken. Jeg har gitt meg selv forbud mot å gå inn.... Har for stort lager akkurat nå..

Jorun sa...

Ja det er det samme her... Har ikke hatt så mye tid til blogg-titting i det siste.

marianne sa...

Hallo....takker for hyggelige hilsninger:) Det ble ingen garnbutikk-besøk. Siden jeg brukte tog,grunnet dårlig vær,kunne det fort blitt masse bagasje....får ta det neste gang:)Har mer enn nok i lang tid,så det er langt fra krise...hehe