fredag 28. mai 2010

Helg!


Så er det helg igjen,ukene er jo så korte for tiden...da går det fort:) Men nå er det over med helligdager for en stund.

Denne helgen er det konfirmasjoner her jeg bor. I den forbindelse,har jeg skrevet 3 sanger. Og i dag fant jeg på å skrive en til....Til en gutt jeg passet da han var liten,og som er konfirmant i morgen:) Jeg sendte den på mail til foreldrene,og tenkte de kunne skrive den ut å legge den i en konvolutt.
Men neida,de har kopiert den til alle gjestene,så den blir med på selskapet!!

Og så er det jo MGP-helg! Så akkurat nyheter,at Sverige var knust over å ha blitt slått ut! Akk ja,hver sine problemer:)
Jeg kommer til å sette på tv,strikke og høre på. Det er jo spennende,og man må jo få med seg hvem som vinner:)

Jeg er godt i gang med en Mariusgenser,og håper det ikke går all verdens tid før den er ferdig. Tenkte å hekle grytekluter også,men foreløpig er det kun i tankene..

God helg til dere alle,en ekstra hilsen til konfirmantene:)

2 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

God kveld, Marianne og tusen takk for koselig hilsen på bloggen min.

Kan tenke meg at du har hatt det travelt den siste tida, som korpser og alt.

MGP skal foregå i all stillhet hos oss. "Alt var så meget bedre før i tiden": Da jentene våre var akkurat gamle nok til å sette pris på å få vere lenge oppe og ete pizza og få lov å kritisere alt med MGP og alle på tv uten strenge blikk frå oss foreldre. Og vi alle hadde kvar våre favorittar både i musikk og klesdrakt og sminke og sceneshow var en sagablott. Ja, det var MGP tider det !

Eg er vel blitt for gammal og kresen, tenker eg :))

Ha i allefalle en fin kveld og ei fin helg ! Eg satser på at Spanina vinn, er dei med forresten ?

marianne sa...

Heisann! Ja,tiden flyr,men har ikke gjort stort annet enn å rehabilitere meg etter 17.mai. Er enig med deg,MGP var noe annet før,jeg husker den tiden du beskriver...
Sånn var det hjemme hos oss også:)
Spania var med ja..