onsdag 28. juli 2010

Bloggrunde:)


Jeg har tatt en bloggrunde igjen,gjorde noen besøk i går også. De jeg har vært hos,har fått kommentar/hilsen:)
Jeg skal besøke flere etter hvert,man blir jo så hektet på enkelte sider!! Og inspirasjonen kommer sakte men sikkert tilbake.

Formen min er ikke værre,heldigvis,så jeg krysser fingre for at toppen er passert!
Men kunne nok fint ha sovet mer i dag også,skjønt 2 hvilestunder på en dag,er langt i fra det jeg pleier.
Har vært en tur ute,og ble tilbudt kaffe!! Koslig det,men den smakte....ikke godt! Jeg har ikke drukket kaffe på 2 dager,og da skjønner man at noe er helt galt:) Det er jo vanligvis det jeg starter dagen med,sammen med frokosten.

Vi har hatt en strålende sommerdag,til tross for at tv2 spådde regn. Men nå hørte jeg i kveld,at det er spådd store nedbørsmengder på Østlandet i morra,med fare for flom enkelte steder...Javel,vi får vente å se da,ikke annet å gjøre med været:)

Bildet er tatt på Tysklandsturen,morro med radiobiler:))

Ha en fortsatt fin kveld,om dere titter innom,eller ei fin uke videre:)

4 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Håpar du snart vert frisk igjen!! God bedring!!

Monai sa...

Ønsker deg godbedring!

Beate sa...

Huff, håper du snart er helt frisk igjen!

marianne sa...

Tusen takk for koslige hilsninger:) Jeg er nok ikke frisk enda,desverre!