mandag 31. januar 2011

Oppsummering av januar.

Så er årets første måned snart omme,og ikke vet jeg hvor den ble av.....Men litt husker jeg da;)

Det startet med senebetennelse i høyre arm,i området rundt albuen. Skikkelig vondt.....Og det kom nok av all strikkingen før jul.
Men med rolige dager de to første ukene på året,har det rettet seg. Kjenner nok litt,i gitte situasjoner,men bare barnematen i forhold.

Den 15.januar,var jeg med på Alternativ messe,som de to foregående årene. Denne gangen var det knapt folk å se der,og jeg solgte ikke en eneste ting......Så kjedelig,og jeg bestemte meg for at dette er siste gangen messe på vinteren. Tror helt bestemt at det er mer liv laga for sommersalg. Så det så...

Den 16.januar ble Aron døpt. Vi hadde en kjempefin dag,og Aron var et prakteksemplar av en baby!! Han prøvde å få i gang ei "samtale" med presten,men desverre...hehehe. Så han bare lo litt,og tittet på det som rørte seg rundt ham:) Marsipankaken ble laget av Aron sin oldemor,fin ikke sant?



Den siste del av januar,har jeg brukt til mer trening,gått turer,og strikket. Besøker min far hver dag,og pusler litt rundt ham. Slik går nå dagene:) Ikke forstår jeg at folk kan synes tiden går sakte.......Men det kommer vel an på hva man gjør det til.

Ha ei fin uke!

2 kommentarer:

Greta sa...

Super kake. Dagene fyk avgårede og eg kjeder emg aldri. sjølv om eg har tilbrakt det aller meste av januar inne. Men livet er no ein gong kva ein gjer det til. Og så lenge eg klarer å holde strikkepinnene så klager eg ikkje over formykje tid, nei. ha ei fin uke. Dei var foresten fin sokkene i innlegget nedom. klem

marianne sa...

Kjedsomhet finnes ikke hos meg heller...Og så lenge det finnes garn og pinner,skal nok tiden fly av gårde:)