torsdag 16. juni 2011

Hva kan jeg lage??

Hva kan dette garnet brukes til? Ukjent for meg,men tenker sokker og strømper til dame. Blir det helt feil,er det egnet til noe helt annet,kanskje?


Austermann Royal.
Strikkefasthet: 30m på pinner 2,5/3. Ett nøste er ca.200 m.
Inneholder 60% merino ull,20% polyamid, 10% silke og 10% kaschmir.




LIMBO Superwash.

Strikkefasthet: 23 m. Står ikke pinnenr. Inneholder 125 m. pr. nøste.

Begge typene kjennes supergode ut,og jeg er takknemlig for tips fra dere:-)




3 kommentarer:

Greta sa...

Har ikkje peiling desverre. men det røde er kanskje fint til lange pulsvanter, eller ein hals, Spennde å sjå kva det vert da. ha ei flott helg min venn

Fru Keilegavlen sa...

Spennande garn! Har aldri høyrd om dei, men kanskje pulsvarmarar, huer etc.? Ha ein fin lørdagskveld.

marianne sa...

Takk for tips:-) Har sjekket litt med garnet,og det røde egner seg til jakker,luer,hals m.m. Så da vet jeg litt. Har fått tips om sjal også,så vi får se.

Det lilla strikker jeg nok sokker av.