mandag 10. september 2012

God kveld!


Ny dag og ny uke, snart midt i september også.....Jeg henger nesten ikke med, tiden flyr så fort. Men det viser vel at jeg slett ikke kjeder meg:)

I helga feiret i Aron, som ble 2 år. Nok et bevis på at tiden går fort! Synes ikke det er lenge siden jeg stolt kunne fortelle, at jeg var blitt bestemor. Men så kan jeg jo fortsette å si at jeg er like stolt over den lille "kjæresten" min:-) Han er verdens grommeste <3 p="p">Snill som dagen er lang, og sjelden sure miner.....

Tenkte å vise dere Monsterbuksa og genseren jeg strikket, men finner i farten ikke ledningen til kamera....Mobilen står i laderen, så da kommer det i morgen i stedet.

Tok en liten bloggrunde forleden dag, og snart kommer jeg til flere:)
Men hos http://janeshobbykrok.blogspot.no/ fikk jeg ikke til å kommentere....Det kommer masse bokstaver før man skal godkjenne,men blogger ville ikke godkjenne mine tegn......Kanskje flere sliter med dette?
Men Jane, om du ser dette, så vit at jeg har vært på besøk:)




Denne kommer i posten om noen dager:-)

2 kommentarer:

Greta sa...

Den boka har eg og lyst på, men foreløpig så har eg ikkje bestilt den. Håper kanskje på att den skal komme dalende av seg sjølv når eg har bursdag hehe.
Ha ei flott ny uke du og

marianne sa...

Ja, jeg gleder meg til den kommer:-) Det er visst kø i butiikene som selger den..