mandag 4. februar 2013

Mandag,ny uke igjen....

Ja, det skjer da litt her også, selv om oppdateringene uteblir. Skal ikke unnskylde for mye,men det har vært en del sykdom hos meg bl.a. Og da jeg trodde jeg ble bra, satte det i gang igjen......Men nå ser det bedre ut enn på lenge :)
Så fikk jeg da endelig gjort ferdig litt strikking, og startet på neste oppdrag :)


Var så heldig at jeg kunne velge farge selv, men samtidig skulle ikke vottene være "skrikende" i farge. Så da ble det slik, passer til det meste også :)



 Mariussokkene ble laget i ullgarn jeg hadde liggende. Er egentlig ganske bestemt på at jeg skal unngå å kjøpe garn, så lenge jeg ikke får oppdrag som tilsier at det skal handles.
Og så langt i år, har det gått bra :)

Det garnet jeg venter på, til ett oppdrag, kommer visst i løpet av denne uka.... Så da blir det et litt større prosjekt enn votter og sokker her.
Er forresten snart ferdig med en bestilling fra en mann....Noe som skal varme hode/hals/nakke, i arbeidsdagen hans :)

Ha en fin dag folkens!



4 kommentarer:

Greta sa...

Så bra att du ser til å komme til hektene att. Kjekt å sjå deg på bloggen att. Savner deg når du er lenge borte vet du.
Flotte votter i delikate farger. Og sokkene var knallfine. Spennde med ditt nye oppdrag og det du holder på. Gleder emg til å sjå begge deler. Ha ein fin dag uansett ver og føreforhold. klemmen

Lisbeths Verden sa...

Så fine votter og sokker. Ha en fin mandag
Hilsen Beth

marianne sa...

Greta: Takk for det, har tenkt mye på deg i det siste....Savner jo selvsagt både strikking og annet når man er syk. Heldigvis er jeg i god bedring nå:)
Ha en fin dag!

marianne sa...

Lisbeth: Tusen takk for det :) En fin dag til deg også :)