onsdag 13. mars 2013

Travle tider, og litt annet :-)

Heisann dere som svipper innom!

Jeg er ingen rask blogger for tiden,men det er fordi jeg har det så travelt.....Fatter ikke at dagene skal gå så fort? :-)

Men det strikkes i racer-fart....Og bestillinger dukker stadig opp. Senest på morgenen i dag. Om jeg kan strikke en Mariusgenser str.4 år, til påske?? Hallo....det er jo ikke mange dagene til...Og aller helst bukse til,men den kan jeg ta senere.
Og jada, jeg sier jo ikke NEI!! Hehe.... Så pinnene kvesses på nytt, og så bærer det i gang...hehe

Den genseren i brun/beige/hvit som jeg la ut bilde av, er kommet langt. Har akkurat felt under ermene, så det går rett vei. Og snart er en arm ferdig også.. Måtte rekke opp mest hele den bolen  også, siden den ble litt smal. Bruker ikke originalgarnet, og da må man mikse og trikse litt. Bestilleren har kjøpt garn selv.

Ellers kan jeg berette at vi har et supert vær her for tiden,selv om det er rett kaldt. Flere dager på -20 igjen. Og i Nord-Østerdal/Røros, va det -37 i helga......Glad jeg ikke bor der :-)

Denne hvite Mariusen, har jeg fått bestilling på, til høsten. Usikker på hvilket garn jeg skal velge, kanskje noe som er litt tynnere enn vanlig Marius?

Ønsker deg en flott dag, våren er vel like rundt hjørnet....Hurra!!!

 

2 kommentarer:

Greta sa...

sjå der ja. No kan eg gi lyd fra emg att hehe. hadde sjølvsagt skreve ein diger kommentar første gangen før eg oppdaga det.
Bra du ahr masse oppdrag. Eg har ikkje så mange for tida. Ikkje betalte i alle fall. Men har mange prosjekt på gang. Syns den er spennde den Mariusen du skal strikke til høsten. Og det teppet ditt av dei bitene i innelgget over , det blir stilig altså. Flink du er

marianne sa...

Ja, da ble alt i orden igjen :) Takk for fine ord, Greta!
Jeg har mer enn nok å strikke, det er både godt og travelt.. Hehe..men får jeg ferdig damegenseren/den brune, roer det seg mye.