fredag 12. april 2013

Snart helg!

Her går det radig for tiden, det er mye som skjer......Vi har konsert i kveld og i morgen kveld. Derfor ekstra øvinger og en del gjøremål ved siden av.Kjenner godt at jeg blir sliten,men det er jo så morro, så da gjør det ingenting. Kan bare ta det med ro i flere dager etterpå.
Et par smakebiter:

Festpolonaise.
http://www.youtube.com/watch?v=eBbCaY3P8Zs

Valdresmarsj.
http://www.youtube.com/watch?v=cu2eQ-Y0Q9o

I går bevilget jeg meg rett og slett en hviledag, og bare koste med Aron.Vi er heldige, han bor ikke så langt unna, så det er fort gjort å ta en tur.

Men jeg strikker jo om dagene er travle, god rekreasjon på kveldene det. Det går kun i de små ting akkurat nå, men garnet minker, og det er godt. For jeg skal ikke kjøpe garn, før jeg har mest tømt lageret...Og så langt i år, er det handlet kun det som blir i bestillinger!





Her er 2 barneluer, tror de er litt små for voksen. Det kommer jo fort en vinter igjen...

Ønsker dere ei flott helg, om våren er kommet eller ikke!



2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Nydelige luer. Kvikke farger. god helg til deg

marianne sa...

Takk for det:)

Det er mangt man kan bruke restegarn til...