torsdag 6. juni 2013

Sokker og litt småprat...

Først vil jeg si hjertlig velkommen til nye følgere, så hyggelig at dere liker bloggen min :)


Det er alltid kjekt å ha sokker på pinnene, og det er alltid kjekt å ha et par sokker på lur....Så disse blir lagt i gave-kassa :)
Strikket i Silja, tror jeg.....(trøtt og tankeløs...) Mønsteret er egentlig bare diktet opp, har sett det på ett eller annet en gang. Synes det er morro å mikse litt, så blir det ikke så kjedelig å strikke :)



 Jaha, da var det neste prosjekt. Og det er i flertall....prosjekter...Sokker er på strømpepinnene igjen, og på en rundpinne er starten på ei pute.
Skal være med på stand under mart`n her i juli, og derfor lager jeg opp litt som jeg tror vil selge. Håper jeg gjør et smart valg med å strikke noen puter :)

Og så hekler jeg en liten babykjole. Har en del bomullsgarn, særlig rosa...Aner ikke hvorfor! Men det er sikkert et kjøp jeg tenkte var smart...hehe
Har også planer om å strikke noen oppvask.kluter, fint med bomullsgarn da :)

Og midt oppi all planlegging, ser jeg jo at tiden vil bli stram. Det jeg skal selge, må være ferdig til 18. juli. Jaja, da vet jeg hva jeg har å gjøre :)

Men nå tror jeg fruen skal krype til køys, det kommer brått en ny dag...med nye utgifter, som min nabo sier..hehe
Ha det så fint du kan, der du er! Snart kommer det bilder :)

4 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

Flotte sokker og morsomt mønster. Ja det er alltid fint å ha et par sokker liggende. Spennende med salgsmessen din. Stå på med produksjon, du rekker det sikkert

Greta sa...

Flotte sokker. Kjekt med egenkomponert mønster.
Du rekker nok det meste du, det har vi da sett før. Over ein månad til 18.juøli så det går nok greit. Håper du ahr ein god strikkedag. klemmen

marianne sa...

Jane: takk for hyggelige ord :) Jeg bruker all strikketid på messe-produkter, og så får vi se hva det blir :)

marianne sa...

Greta: takk for det :) Morro å lage litt eget mønster, da er det ingen like.. Samt at det er mer morro å strikke sokker, synes jeg.
Hehe... Jeg ler godt her, og tenker vel som deg; det går nok greit med produksjonen :))