mandag 22. juli 2013

Tid for blogg igjen :)


Som dere kanskje husker, skulle jeg være med på stand med mitt håndarbeide, i årets Kaupanger-mart`n. Og det har jeg vært også.

Tiden før dette, har vært rimelig travel, skulle jo få ferdig en god del, før salget startet. Her kommer en del bilder, så får dere et glimt av min fraværende tid på bloggen :)




 Disse kjolene har jeg heklet maken av før, de ble veldig populære. Laget i Tuva Bomullsgarn.
Størrelsen er ca. 6-12 mnd. Ingen oppskrift, kun en kjole fra jeg var lita, som jeg har sett etter.


 Noen par sokker har jeg også laget. Det første paret er strikket i garn fra Maud`s garn, kjempegodt! De hvite med flerfargete felt, er håndfarget garn. Husker ikke hvor jeg har kjøpt det, men det er 100% ull, og godt å strikke av.
De blå er strikket i Ida Strømpegarn, og de små babysokkene er i Merino Ekstra Fine. Disse har jeg også en bestilling på, som jeg skal kjøpe garn til denne uka.

 Flere bilder kommer i morgen :) Nå venter solen på meg igjen, vi har et strålende vær her :)


Ingen kommentarer: