onsdag 11. september 2013

Hei,hei!

Siden jeg først er i bloggen, og svarer på hyggelige kommentarer, kan jeg jo skrive lit også :)

Når det gjelder genseren i forrige innlegg, ble den strikket i racerfart.....Oppdaget tirsdag ettermiddag, at den skulle være ferdig til levereing lørdag!! Hallo......det var jo ganske snart.....Jeg visste jo at Aron har bursdag den 9. og at den skulle feires lørdagen før.
Men at vi allerede var i den uka, det gikk litt forbi.....

Så jeg strikket i alle ledige stunder, og fredag ettermiddag var den ferdig :) Men det er absolutt ikke et tempo jeg vil fortsette med! Man skal jo kose seg med håndarbeid :)
Hovedpersonen ble kjempefornøyd, han løp rundt å viste fram, tellet traktorer og var helt i skyene...hehe

Var en tur i butikken i går, og oppdaget et nytt håndarbeidsblad. "Kremt"....jeg MÅTTE jo ikke ha det,men det ble med meg hjem :) Å det var absolutt noe jeg gledet meg med. Masse fint, som jeg garantert skal strikke.


 Og for ikke lenge siden, kom det jo ut et blad fra Familien også. Og for de som tror jeg kjøpte det?? Ja, de har rett!!! Håndarbeidsblad, og alt som ligner....jeg bare MÅ ha.....Er det et syndrom tro? Eller kanskje en dille? hehe....Pytt, jeg har jo knapt kjøpt garn dette året, bare til det som er bestilt, hvis mottaker ikke har sendt meg.
Ellers har det gått av garnlageret, og kan du tenke deg hvor stort det er?? Har nok ut året også, eller langt på vei.....Skal ta bilder senere, kanskje i utgangen av mnd. Da er jo 3/4 av året gått.

Men nå skal madamen ut å gå, besøke 2 kattepuser. De har vært ute en stund, og vil vel snart inn i varmen. Gradene blir lavere og lavere her....Bare 5 på morgenen. Men det er jo fortsatt +, og da skal vi ikke klage.
Ha en fin dag rundt om, snart kommer det bilder av noe smått...


Ingen kommentarer: