torsdag 31. oktober 2013

Etr lite livstegn fra meg :)

Beklager min treghet i forhold til blogging,men jeg har egentlig ikke vært så mye ved pc i det siste. Har med andre ord litt travle dager...

Men det betyr ikke at strikkepinnene hviler :) Her kommer det som er ferdig:

 Disse er strikket i Sterk, kjempegodt å strikke med. Men man må være forsiktig med vasken...

Strikker også på 2 par sokker til, i Alpakka Strømpegarn. Det er godt garn det.....Men siden det er første gang jeg prøver det, kan jeg ikke svare på hvordan det holder seg i bruk og vask.
Har også en Marius på pinnen, i str. Small. Den skal være ferdig i løpet av ei uke,så jeg må raske på....Er godt oppi mønsteret,så det burde vel gå bra.

Legger også inn vær-bilder fra i går og i dag. Det skifter fort....
 Dette var i går, og egentlig var det mye tettere enn bildet viser. Og det ble værre og værre. Isen frøs på alle bilruter,folk kunne knapt være i butikken i 10 min. Da var det å skrape is igjen....
Men i dag morges var bildet noe helt annet, Ca 2 cm snø og veldig mye lysere. Jeg liker dette bedre enn i bildet fra i går.
Det har bltt borte en god del, det vil si mye har blitt sørpe og skikkelig griseføre. Og nå kommer tåka igjen..... Må si jeg er spent på været den neste uka, og hvorfor skal dere få vite litt senere :) :)

Ha en fin dag videre!


2 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Deilige sokker ;)

marianne sa...

Ja, de er kjempegode. Blir nok flere slike :)