mandag 24. februar 2014

Hverdag,forkjølelse, OL-slutt.

Så er det vanlige hverdager igjen, ingen OL på programmet. Det er egentlig rart hvor fort man venner seg til rutiner. Stå opp, sette på tv og følge sporten..... Hva skal man gjøre fra i dag, da?
Vel, jeg må vel bare innrømme at, selv om jeg har fulgt ganske så mange OL-timer, skal det bli godt å "leve" uten også. Ting hoper seg opp i heimen,kan man si.....Ikke at jeg ikke har vært husmor i denne perioden,men man merker det på enkelte ting.
Så jeg hadde store planer for heimen, allerede fra i dag. Men det var før jeg våknet i går. Potte tett av masse bassilusker og en kraftig forkjølelse.

I dag var jeg oppe rimelig tidlig, til meg å være, 05.30! Det går bare ikke å ligge,når man er så tett. Tror nok bihulene er utslitte allerede,etter slik snufsing hele natta.....Vel, det var dagens "klage". - Det går bra,som Aron sier...og det går jo over :)

På håndarbeidsfronten, er det både en Marius og flere sokker på gang. Men i skrivende stund ingenting ferdig. Det ble ikke strikket i går, og jeg vet ikke om jeg orker i dag heller.

Vi har et ruskete vær for tiden, varierende også. Etter 10-15 cm snø før helga, har vi nå +5,masse vind og polerte gårdsplasser.I går kveld måtte jeg ta inn snøskuffa og kosten, det slo mot veggen, og til slutt dro de i vei....

Vel, jeg ønsker dere en fin mandag, kos dere selv om det er hverdag :)

Bildet viser "påskestemningen" på hytta vår,sist fredag.



Ingen kommentarer: