lørdag 5. april 2014

Lørdag ettermiddag allerede....

Først må jeg bare si noe jeg glemte i forrige innlegg:
Velkommen til nye følgere, sååå hyggelig at dere vil bli med meg videre i bloggverdenen :) Og tusen takk for alle kommentarer jeg får, det gjør meg glad :)

Jammen har vi kommet langt på helgen allerede....Og jeg skulle egentlig blogge på morgenen.Men,men....slik er det når man suser litt rundt, da går timene fort.

Vi har hatt korpsøvelse i dag, fra 12-15. Øver til konsert med skolekorpset den 27. april. Siden vi har med "gjestespillere", må det nødvendigvis øves på helg innimellom.
Vi fikk mye ut av disse timene, og tror det går rett vei :)

Da ønsker jeg alle ei fortsatt fin helg!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk,likte bloggen din veldig så jeg måtte legge meg som følger. Du er hjertelig velkommen til å besøke min blogg "fiksemalla" også.
Håper du får en fin dag.

marianne sa...

Ann-Jorunn: Så hyggelig, velkommen skal du være :)
Jeg skal ta en tur å besøke din blogg.
Ha en fin søndag videre :)