mandag 26. august 2019

Hei alle sammen 😊


Det er veldig lenge siden jeg var aktiv her på bloggen... Ingen spesiell grunn til det, men det ble bare sånn :)

For å si det kort; - jeg strikker fortsatt, og har både bestillinger og deltar på messer, som før.

I den siste tiden har mange lurt på om jeg ikke har hjemmeside for mine produkter, og det har jeg jo. Bare at den har ligget nede 😏

Så nå tenker jeg å dele mer bilder med dere som ønsker det.
Jeg skriver om det er produkter på bestilling, for salg, eller andre ting. Så kan dere kjøpe det som er ledig for dette formålet.

Ved salg av mine produkter, avtales det frakt og betalingsmåte, før jeg sender varen.
Ved bestilling, tar jeg betalt for garn når det bestilles, og resten når produktet er ferdig. Lurer du på noe, så spør i vei.

Ha ei fin uke, kos deg der du er!








Ingen kommentarer: