tirsdag 20. januar 2009

DET SNØR,DET SNØR, TIDDELIBOM....


Det er for såvidt greit at det snør om vinteren, men slike mengder da.........Over 20 cm natt til i går, pluss det meste av dagen, og jammen har det kommet nesten like mye i natt...Og en ting til; det snør ute!!!! Hehe..


Men om hundre år,er allting glemt.....

Jeg tenkte å bruke dagen på å være litt husmor.Det har blitt lite av det i det siste, prioriterte til messa. Men min mann tok tak,vet du:) Han gjør det meste, og det er jeg glad for. Slik har vi fått det til å fungere i heimen med min, til tider,dårlige helse.

Dette innlegget skulle egentlig være om været, og så plutselig ble det et helse-problem...haha

Vel, da kan jeg få satt på ei kles-maskin i allfall, så er husmora i gang:)

Ha en fin tirsdag,hver og en som ser innom:)

Ingen kommentarer: