fredag 9. januar 2009

Helg igjen...


Så er det helg igjen. Den skal brukes til avslapping...haha, akkurat som om jeg ikke slapper av hele uka!!!! Vel, når situasjonen først er slik, utnytter jeg det jeg klarer å gjøre i allefall:)


De siste dagene har jeg produsert en del mer håndarbeid. Fra i går kveld og til nå, har det blitt 3 par votter, de er til toving nå:) Ellers har jeg heklet grytekluter, strikket ei lue, og mangler kun nederste kant på et seleskjørt til baby. Bilde kommer etter hvert.


I går fikk jeg et spørsmål; hvorfor lager ikke du deg en nettbutikk, og selger de håndarbeidene du lager?? Tja, si det... Det har jeg faktisk ikke tenkt på...

Har noen et tips om hvor jeg sjekker ut det, så sier jeg takk!! Ble litt ivrig på det, kjenner jeg:)


Vel, da fikk jeg skrevet noen av mine tanker og fortalt hva "arbeidsdagene" mine består av:)

Ønsker dere som titer inn, ei super helg! Og tusen takk for alle hilsninger og kommentarer,det er så koslig:)


3 kommentarer:

Anonym sa...

God helg til deg også .-)
Nettbutikk kan du jo enkelt lage deg bare ved å opprette en ekstra blogg :-)
Er selv inne på tanken, og har iallfall kommet så langt at jeg har bloggen klar, hehe
Lykke til - det er jo en flott måte å "få sirkulasjon" på strikkeriene vi lager ;-)

Hage og Foto entusiast sa...

God helg til deg ja.. En god idè å lage deg en nettbutikk. Det burde du gjøre. Du lager veldig mye fint, også er du så produktiv. Alt det du har lagd på så kort tid(som du skrev) er imponerende syns jeg.:) Mer enn jeg får gjort på flere uker.

Anonym sa...

Du lager så masse fint og så raskt at det høres veldig lurt ut å lage deg ein nettbutikk. Eg var inne på tanken ei stund, men nå får eg ikkje unna alt som står på planen, så eg får vente til eg har laga emg eit lager, visss eg får det noen gang. KVen veit kva fremtida bringer.
Lykke til med butikk om du starter