torsdag 5. februar 2009

Frustrasjon,hverdag,hygge:)


En samlet betegnelse på denne dagen.


Jeg er så frustrert over Nav, at jeg blir snart syk!!! Jeg sender papirer i massevis, holder avtalte datoer, og hva skjer? Joda, de er enda ikke fornøyde, finner stadig noe som mangler, og fristen er egentlig 4 uker før. Det er bare at de har skrevet feil...og selvsagt er det ikke til min fordel.. Tenk om de kunne skrive i ett og samme brev, hva de mangler og en rett dato!!! Neida....men så skal jeg til gjengjeld vise dem, jeg gir ikke opp. Papirer skal de få, i lange baner...

Sorry, men slik er min dag..torsdag 5.februar.


I går kveld fikk jeg tlf. fra sønnen som fikk lue. Lurte på om jeg er klar for bestilling av luer?

Joda, jeg er da det... og vips, 4 luer kom på bestillingslista:) Så morro!


Ellers kan jeg si at det er godt temperaturen stiger. Min rygg og forresten det meste av kroppen, liker ikke snø og kulde. Hele maskineriet kjennes smurningstørt og stivt. Det sliter hver dag..


Ja,ja...beklager at dette ikke ble så lystig innlegg, men det kommer snart igjen.

1 kommentar:

mono sa...

Klem til deg! =)