onsdag 11. februar 2009

Vinter i Norge:)


Jammen er det vinter,med haugevis av snø og sååå mange blå grader. Enkelte plasser var det -30 i dag!!! Hos meg var det bare -25. Hvor lenge skal dette vare,monn tro??? Var inne på yr å tittet,men det ble ingen glede av det...og i avisa her står det kaldt og kaldere annenhver dag:)

Men en ting er sikkert: Ligger isen på Mjøsa til St.Hans, ja da er det sen vår!!!

Her går dagene med til en del papirarbeid,samt møter med spesialister. Nav forlanger at jeg skal både det ene og det andre. Og midt oppi det hele,sitter jeg, helt utslitt.

Nå har jeg imidlertid fått beskjed fra en lege,at jeg skal sette foten ned. Slik behandling skal jeg ikke godta! Neivel, men hva skjer om jeg protesterer? Jo,Nav sier jeg ikke samarbeider...

Akk ja, ikke greit å være menneske i allefall:)

I dag har jeg pakket ei lue og ei prinsessekrone. Det skal sendes nesten til Kristiansand.
Det neste på pinnene nå, er et par tovede barnevotter,samt de 4 luene jeg har bestilling på.
Jeg setter inn bilder her,etter hvert.

Hvis dere som pleier å titte innom, ikke har frosset ihjel, ja så ønsker jeg dere ei fortsatt fin uke:)

Tjingeling...

3 kommentarer:

Silje sa...

Huff! Jeg kjenner godt til hvor kaldt det er i mjøstraktene, og jeg kan ikke si at jeg savner det :P Men jeg vet ikke om det er så mye bedre å bo her i Oslo heller, for det blåser så surt selv om det ikke nødvendigvis er særlig kaldt. Nei, vi skulle bodd i spania hele gjengen :P

Jeg føler med deg når det gjelder problemene med NAV, de er bare et eneste stort kaos. Jeg håper det ordner seg for deg snart :) Men hvis de ikke gir seg ville jeg anbefalt å ta kontakt med en advokat, min far gjorde det etter mye tullball fra dems siden - og da ordna det seg :P

Så mye fint du strikker forresten! :)

Ha en fortsatt fin dag! :)

Anonym sa...

Stå på krava dine. Det er så synd at ein må vere frisk for å orke å kreve det ein har krav på når ein ikkje er heilt 100 % frisk. Stå på. Viss du ikkje frys ihel da. Ha ei fin helg

marianne sa...

Takk for koslige synspunkter og støtte. Ja, jeg står på, men jammen blir man sliten av slik styr og papirmølle.Advokat er absolutt i tankene mine ja..venter på siste svar først.
Heldigvis er det ikke så mange blå grader lenger, og da har jeg det bedre også:)
Ha en fortsatt fin uke:)