onsdag 7. oktober 2009

Avslapping,snø,sol...



Fra jeg var ferdig med bestillingen,tok jeg meg en fridag:) Følte at det har vært ganske intenst i det siste,så jeg sløvet hele mandagen..

Tirsdag,i går,var det et forferdelig vær her,snø-kaos!!! Som senere gikk over til regn,men det kom nok bortimot 5 cm først.
Da startet jeg opp med garn og pinner,hva skulle man ellers gjøre på en slik dag???

Nå er det da ei ullbukse på pinnen,i Babyull. Det skal bli et sett i str.2 år,med genser,lue og sokker til. Fargen er hvit,etter bestillers ønske,men mulig vi endrer litt,og tar genseren rød,med hvitt mønster. Vet ikke hva slags mønster jeg skal lage,men det finner jeg ut under veis...

I dag er det et strålende vær,med flere +-grader. Jeg har gått en lang tur,må jo passe på når man kan:) Og nesten all snø er borte,ligger mest på plen og på sideveier i skyggepartier.
Den vinteren kan godt vente,for min del...

Jaja,jeg får fortsette med strikkingen,men ei glattstrikket bukse er kjedelig å strikke da,spesielt før deling av beina....hm...Men det mangler ikke mye,før jeg er kommet så langt:)


Ha en fin dag videre,og takk for alle hilsninger og kommentarer,det er så hyggelig:))


Ingen kommentarer: