lørdag 10. oktober 2009

Reparere,subtrahere,spekulere,dividere....


Hahaha...dere lurer nok på hva jeg holder på med??? -Må si,det gjør jeg også!!!! Planen var såre enkel,bare fikse litt på bloggen:) Tenkte det var greit å legge inn pynt på sidene her,altså på yttersiden....men neida,det ble bare surr,ingen ting var rette format.... Så da har jeg samme siden da....kanskje noen vet hvordan jeg gjør det,mulig jeg er helt på bærtur nå!!??

Akk ja,fikk da ei pause i strikkinga. Har akkurat fyrt opp i ovnen igjen,fryser i dag... I natt var det -7 igjen,men så har vi flott sol i dag da. Jeg skulle nok gått meg en tur,men gidder ikke..haha,der var jeg i allefall ærlig:)) Fryser også,så det er flere unnskyldninger. Og jammen er det lenge til mai....for en frysepinne som meg!!

Hadde jeg vært noe til dame,så hadde jeg jo gått ut,tatt mange fine solskinnsbilder,og vist de her...men en slik dame,er jeg altså ikke:)

Men strikkingen ja,det går fremover,snart klart for å felle inn til vrangbord på det første beinet på ullbuksa. Hekler litt på en mini-løper ved siden av. Tror nok jeg skal strikke en miniatyr-sokk eller flere også,det er kommet noen forespørsler om disse:)

Nå er pausen min over,ble ikke slik jeg tenkte,men pytt sann...

Ha en fin lørdag da,kos deg med det du måtte finne på:)



2 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Ja, skjønar godt at du frys. Det gjer eg og. Fyrer i ovnen, vasker kle og strikkar og strikkar. Må snart sy litt på nokre gardiner til klinikken så eg kan levere dei frå meg når me kjører til Flesland i morgon og legg turen mot litt varmare strøk. Lykke til med strikkinga og ha ei fin helg!

marianne sa...

Ja,det er så uggent og huskaldt,synes jeg:( Så herlig å reise til varmere strøk,god tur:))
Og ha ei fin helg videre!