mandag 28. desember 2009

4.juledag:)


Her er det rolige dager,så godt...men jeg har vært ute å gått en tur hver dag:) Må jo det,ellers blir det en sperreballong som ikke kommer ut av døra,innen jula er over:)))) Makan til mat-orgier altså!!!

Vi har det kaldt igjen,rundt -20. Og det skal visst bli enten kaldere eller det samme i noen dager. Så typisk for nyttårshelga her,splittkaldt!!! Fullmåne nyttårsaften også...


Jeg hekler og strikker,laget 4 mini-sokker i går. De er bestilt til nøkkelringer. Hekler brikker også,bilder kommer:)

Ha en fin romjul videre,jeg er plutselig tibake...

5 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Hei og God Romjul ! Det er kjekt å lese at andre også kooooser seg i romjula !

Red Hobbitt sa...

Her er det også kaldt for tiden. Men vi har alt for lite snø, ønsker oss en halv meter. Men med kulde har de jo kunnet lage kunstsnø til ungenes store glede som lengter etter slalombakken.
Ha ei fin romjul videre=)

Greta sa...

Da nermer det seg fort år 2010. Eit år som er brukt og som vi kan få mykje ut av. Håper helsa di blir bedre neste år enn i år, og at du kan vere med på å gjere det du ønsker. Men da må vi vere villig til å ofre litt. Det veit eg alt om. Vi kalrer det vi vil, når vi vil det. nok. Stor nyttårsklem fra meg til deg

marianne sa...

Tusen takk:)Vi har mer enn nok snø,så vi trenger ikke mer...
Kulden sitter i også,så det er ikke så veldig greit å være ute,men en liten svipp fikser vi:)

Jorun sa...

For et nydelig vinterbilde!
Her har vi hatt 20 grader og sol i dag... Litt av en forskjell, hva?