onsdag 23. desember 2009

GOD JUL!!!



En ekstra hilsen til alle dere som skriver hilsninger og kommentarer:))) Det er sååå koslig,og jeg er like glad hver gang det popper opp mail om hilsen her inne,enten det er stort eller lite innlegg:)

Håper det er klart for en fredelig julehøytid rundt om i det ganske land,og utlandet også....jeg har bekjente der og:)

Hos meg er det meste klart nå,bare litt finpussing igjen. Men jammen skal det bli godt med rolige dager nå,kjenner at det har vært mye en stund. Om jeg ikke har gjort så veldig mye,blir det dobbelt opp når man skal lage jul på to steder:) Men så koslig også da...


GOD JUL TIL DERE ALLE FRA MEG!!!


4 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelege barnevottar du har strikka. God jul til deg og :)

Mayeliz sa...

God jul, Marianne :-)
Kos deg med familien din nå i høytiden - jeg kommer nok til å følge deg også til neste år :-)

Petrinetrollmor sa...

En riktig God Jul til deg også !!

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege vottar du har strikka! Ønskjer deg og dine ei riktig god jul.