tirsdag 5. januar 2010

Akk ja...


Hva skal man skrive i dag da? Om været??? Det er kaldt......minus 24 nå,og jeg har fulgt med lit siste timen,ser at det daler fort nedover! Og det er kaldt å være fugl også....stakkar!

Disse første dagene i det nye året,har jeg hatt masse energi,men å bruke det? Nei,langt i fra....er så bedagelig nå altså. Skal jo gjøre masse ferdig til MESSE om 14 dager. Det eneste som har skjedd med garn og pinner,er en vott som er ferdig. Skulle liksom starte på den andre i går kveld,men det ble med tanken... Har noe hekling på gang også.

Hadde planer om å rydde ut jula i dag,altså denne planen la jeg lørdag. Da hadde jeg hele uka på timeplanen. Hvis jeg ser på den nå,er jeg adskillig forsinket! Godt jeg ikke har andre enn meg selv til å bestemme det.

Men en ting gjør jeg mye av da,fyrer....og bærer ved!!! Siden jeg ikke klarer å bære så mye i slengen,har det blitt noen vendinger med ved-veska siden søndag:)


Hvordan er det hos dere,er det fullt kjør på nyåret?


3 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Hei Marianne ! Her på Sunnmøre er det kaldt også og veldig mykje snø og mykje vedfyring :)

Jula og pynten er nesten ut-rydda. Eg har allereie klart å "rote" til stua igjen: Nye prosjekt, ull og garn flyter rundt meg. Pc og kamera og masse idear! Eg har det heilt topp !!!

Fru Keilegavlen sa...

Ja det er godt å vere inne med fyr i peisen no i kulden. Ha ei fin veke!

marianne sa...

Heisann gunknitter:) Ja,det er fort gjort å rote til stua igjen,kjenner til fenomenet:) hehehe. Ha ei fin uke videre,og kos deg med "rotet" du:)

Torunn: Ja,det trengs varme i ovner og peis nå.Ha ei fin uke videre:)