fredag 29. januar 2010

Titt,titt...


Nå skulle jeg egentlig vise noe produktivt,men neida....slik ble det ikke. Jeg har hatt late dager nå,er ikke i form. Pøser på med paracet,repsils,c-vitaminer,doc,og jeg vet ikke hva. Så gjenstår det å se om det virker. Hvis ikke,er det influensa og forkjølelse like rundt hjørnet. Er sånn passe ekkel i kroppen....usj...

Men jeg har vært på en liten bloggrunde,og det er så utrolig mye flott og kreativt man kommer over. Kjempemange flinke folk,det er helt sikkert:) Og så er det morro å se hva andre lager,hva de skriver,og ikke minst får jeg mange gode ideer:)

Nå skal jeg straks finne senga,og håpe på bedre form i morra..

Ønsker dere ei super,kreativ helg!

4 kommentarer:

Havfrua sa...

Huff, håper du greier å holde influensaen unna. God bedring og god helg til deg.

Fru Keilegavlen sa...

off, håpar du snart vert frisk igjen! God bedring og god helg.

Petrinetrollmor sa...

Ønsker deg ei riktig god helg og god bedring !

marianne sa...

Takk for gode tanker og hilsninger:) Jeg er fortsatt hverken syk eller frisk,men med en rusten stemme,frysninger,svette og i det hele tatt i dårlig form. Hadde jeg enda blitt rett syk,for dette er værre enn noe....
God helg videre til dere også:)