mandag 1. februar 2010

Livstegn fra meg...






Bare innom bloggen en liten tur,for å si at det står til liv:-) Men jeg fikk forkjølelse/influensa ja....Natten går til hoste og atter hoste,jeg er rimelig sliten da jeg skal stå opp. Men det går jo over en gang.....Feberen kommer og går,og jeg har ingen smak eller lukt. Kjenner forskjell på varmt og kaldt,that`s it....

Og vi har fått skikkelig vinter-temperatur igjen. Rundt minus 30 her på morgenen. Håper bare dte er forbigående....Solen kom også,så det har vært en skjønn dag slik sett:)

5 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Kjære Marianne ! Snufs, og god bedring. Du får ta deg en tur innom bloggen min og bli med på merkeringa mi,å gi vovven et namn når du føler deg frisk :)

Fru Keilegavlen sa...

God bedring!! Slapp av og ta godt vare på deg sjølv så du vert frisk igjen!

Greta sa...

God bedring til deg kjære . Produktiv kan du vere når du blir frisk. Pass på deg sjølv. klem

Jorun sa...

Ja det er forkjølelse her og...
God bedring!

marianne sa...

Takk,takk...her ser dere handlelista for denne uka:-) Pluss pastiller og paracet!! I mengder...