fredag 26. november 2010

Heia....

Her kommer noen livstegn fra meg:-)

For tiden går det i julegave-strikking,men kan røpe at jeg har følgende på pinnene:
- 2 luer,
-2 par sokker,
-pulsvanter,
-og noen større ting,som jeg ikke kan si så mye om enda.
Men det går fremover,ting blir ferdig til jul,og jeg har mer enn nok å fylle tiden med:-)

Nå går vi mot første adventshelg også,så i dag er det forberedelser til den.
I ettermiddag skal vi spille i korpset,og tenne julegrana i sentrum.
I morra er det Skolemusikkens julemesse,hvor vi også skal spille.
Samtidig tar vi litt nisse-spill i butikkene:-) En koslig tradisjon.
Søndag tennes det også ei julegran,så vi har et lite oppdrag der også:-)

Sist helg var jeg en tur hos Aron,han vokser og har det bare bra. Smiler og "prater" i vei...hehehe.
Det er kjekt at han ikke bor så langt unna,så kan jeg ta dagstur dit,og slipper å planlegge så mye.

Her har vi det fortsatt kaldt,det har vært slik ei god stund. Men det blir jo bare kaldere og kaldere....Hos meg er det i skrivende stund -22, og en skarp vind:(.  Men hørte på radio i dag,at Tynset har -33. Det er for kaldt,ja....huttetu...

Jeg skal kose meg inne med adventsforberedelser,og håpe på stigende temp. til våre fingre under spillingen i ettermiddag.

Ha ei fin adventshelg,og ta vare på deg sjøl:-)

3 kommentarer:

Greta sa...

ha ei super helg med masse spilling og sikkert litt tid til strikking også. klem

Fru Keilegavlen sa...

Ønskjer deg ei fortsatt fin helg!

marianne sa...

Tusen takk for hilsen,damer:)) Kjempekoslig at dere legger igjen noen ord. Og så skal jeg bli flinkere til å svare raskt..hehehe. Ja,Greta,jeg strikker så fort jeg har mulighet,og det blir nå mest på kveldene. God helg!