onsdag 10. november 2010

Julegave-håndarbeid..

Det kommer ikke så mange håndarbeidsbilder fra meg,foreløpig. Holder på med julegaver,og jeg vet at det er noen som sniker litt her....hehehe.
Men innimellom skal jeg gjøre andre ting,så da viser jeg det etter hvert.

I dag kom Kong Vinter på besøk til oss også:-) Og det synes jeg nesten var litt ok...For vi har hatt det så kaldt,mot -20 i flere netter. Den barfrosten er skummel,både for vannledninger og andre ting. Dessuten synes jeg det ble så huskaldt,og at kroppen kjennes ut som en stiv pinne...puhh.
Så jeg vil ha mer snø nå,trodde vel aldri jeg kom til å si det noen gang:-) Sommermenneske,som jeg er...
Vi fikk ikke mer enn et par cm,men gradestokken kom på et mer levelig nivå,og det var godt.

Og i går var Aron 2 mnd. Så fort den tiden har gått,sa jeg til meg selv:-) Men han vokser og har det så bra,en skikkelig gromming,synes bestemor:-)
Jeg skal spørre om jeg får legge ut bilde av ham,så skal dere få titte etter hvert.

Ha ei fortsatt fin uke:-)


5 kommentarer:

Greta sa...

Her er det også brafrost men ikkje så kaldt som hos deg.
Eg legger ikkje ut bilder av jente. Det er det foreldra som må gjøre syns eg. Tror ikkje dei ville likt at eg viste bilder til folk og en verden dei ikkje er i. Dei liker å ha kontroll. Men det er jo kvar si oppfatning av det. Ha ein find ag

Janes hobbykrok sa...

Ha en flott fredag

marianne sa...

Hei! Nå har dte heldigvis blitt milder,og mer snø...
Ha en fin fredag dere også:-)

Petrinetrollmor sa...

Hei !

Stikker innom for å ønske deg ei riktig god veke og lykke til meg julegavene. Og vesle Aron :)

Det blir litt julegaver her i huset også :)

Fru Keilegavlen sa...

Innom for å ønskje deg ei flott og kreativ helg.