onsdag 16. februar 2011

Omgangssyke...


Formen min er ikke så god for tiden,og jeg skal jo egentlig ikke klage....Men må fortelle grunnen til at det ikke kommer så mye hit. Har siden mandag hatt omgangssyke,og så fort jeg spiser fast føde,starter det på`n igjen...Sover 2-3 timer,og er våken 1-2 timer. Slitsomt...og jeg blir slapp...
Drikke kan jeg gjøre,men jeg blir jo så sulten. Nå er det 3.dagen,og i morra skal jeg kjøpe salt kjeks,det høres fristende ut:)
Fortsetter dette til fredag,blir det legebesøk. Går ikke lenger med det,før jeg sjekker om det er noe annet enn vanlig omgangssyke.

Orker ikke tenke strikking,og da må jeg innrømme: Jeg er ikke bra!!
Men,snart går det nok bedre:)

Ha ei fortsatt fin uke,dere som stikker innom:-)

2 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

oi, dette høres ikke bra ut. Ønsker deg god bedring. Håper du kommer til hektene fort

marianne sa...

Tusen takk Tove:)