fredag 25. februar 2011

VM-klar:)

Da er VM i gang,og jeg er på plass:) Må si at starten ble utrolig bra!! Gull og sølv første dag,er jo topp!
Men så spennende sprint,jeg pustet nesten ikke....hehe.

I de siste dagene har jeg hatt dykk i restegarn-kassa. Den skal nyttes under hele VM. Må strikke enkle ting,skal jo se tv også:) Så hva jeg skal lage,ja det vites ikke i skrivende stund. Men sannsynligheten er stor for at det blir sokker i allefall:)

Skjerfet her,strikket jeg på 2 kvelder,en bestilling.


Kommer tilbake med oppdatering under veis!

3 kommentarer:

Greta sa...

Det vert spennde dager foranntv med pinner og garn. Tøft skjerf. ha ei super helg

Tove sin strikkeside sa...

flott skjerf

marianne sa...

Takk,takk:)
Ja,den første dagen i VM var nesten mer spennende enn jeg hadde godt av,hvertfal...hehe.