tirsdag 19. april 2011

GOD PÅSKE!!

Herlighet,jeg har somlet så med strikkingen den siste uka....Siden solen er her jevnlig,har jeg brukt tiden annerledes. Mye ute,og der finnes det alltid noe å pusle med:-)

Strikkingen mangler:

- barnegenseren skal få hals,tråder skal festes,og så en liten press til slutt.
- tunikaen skal også få en rundere hals,og litt press.
- sokkene har jeg bare lagt opp maskene på,tenkte de skulle bli fortere ferdig,men neida....

Vel,jeg skal bruke påsken på å gjøre dette ferdig,så kommer det bilder hit.

Håper det er fint påskevær hos dere,og at høytiden nytes:-)
Her er det bart,masse løv er raket,og solen kommer og går.....Det er ei herlig tid nå!!

Ha ei riktig så fin påske,så høres vi snart igjen:-)




2 kommentarer:

Greta sa...

Ønsker deg vennen ei storarta påske. Så får eg glede emg til å sjå dei ferige tinga når påska er vel overstått. Påske klem fra meg

Bodil sa...

Ei flott påske til deg og :)