onsdag 6. april 2011

Skjer a.....?

Ja,det er litt av hvert som skjer her,uten at jeg har skrevet et pip om det!!! Ingen hemmeligheter altså,men dagene går,og Gjensidig består,heter det....hehe...

Følgende er på mine pinner:

- Tunika str. 6 år.
- Mariusgenser str. L.
- Barnegenser str. 2 år.
- Sokker til dame.

Joda,jeg har noe å bruke både dager og kvelder på:-)
Det haster mest med Mariusèn,derfor tar det litt tid å få bilder hit. Måtte jo strikke en ny,siden den første ble for liten.....Puhhhh......

Men solen skinner,og det er VÅR!!!!!!!!! Herlig :-)

Denne uken er musikalsk,mer enn vanlig. Lørdag er det konsert,som trenger litt ekstra oppmerksomhet.
Med mer øving hjemme,pluss 2 øvinger utenom den vanlige på onsdager,har jeg det mildt sagt travelt!
Men så lenge det er morro,er det jo veldig greit. Og da får en middels bra kropp,bare være slik.....



Ha ei fin uke videre folkens,snart dukker jeg opp igjen :-)



Ingen kommentarer: