lørdag 31. desember 2011

Godt Nytt År!

Her har julen gått ganske rolig for seg,men håndarbeide har vært fremme hver dag. Kan jo ikke leve uten....

Selvsagt skal dere få se bilder,men jeg leter etter ledningen for kameraet mitt. Har sååå mange lure plasser!!! Ønsker meg ingen flere,for å si det sånn:-)

Fra 2.juledag har jeg vært hos verdens beste Aron <3. Bestemor stiller jo gjerne opp som barnevakt,når foreldre jobber,og barnehagen har julestengt.
Vi har kost oss,lekt og lest fra bøker om dyrene:-)

Mine julegaver tok jeg også bilder av,fikk masse flott,og heldige meg fikk både garn og strikkebøker:-)
Hvis jeg ikke finner ledningen til kamera innen helgen er omme,skal jeg rett på butikken for slike dingser,og kjøpe ny!

Takk for et år med mange fine hilsninger og kommentarer,alle fine blogger jeg besøker,kjempefin inspirasjon i form av bilder/oppskrifter,og ikke minst at dere finnes:-)

GODT NYTT ÅR! Ta vare på de du bryr deg om:-)




2 kommentarer:

Greta sa...

hei kjære venn. Takk for kjempehyggelig nyttårshilsen. Den satte eg veldig stor pris på. Du er no så god da.
kjekt å kunne stille opp som barnevakt når man ahr tid og anledning. det gir enn så masse.
ta vare på deg sjølv og ta til deg av alt det 2012 har å by på. Stor stor klem fra ei som setter pris på deg

marianne sa...

Å,tusen takk snille Greta:-) Du er også ei supergod dame!!!
Tusen takk,og det samme til deg; ta vare på deg selv:-)