søndag 1. januar 2012

1.Nyttårsdag!

Den første dagen i det nye året:-) Den startet ganske rolig,med kaffe og småsnakk,samt en sjekk på Facebook.
                                                               
Nyttårskonserten måtte jeg få med,og siden går det i ett.....Tour de Ski og Nyttårshopprenn!
Og selsagt er strikkingen i gang. Har tenkt å lage julegaver gjennom hele året,og uansett ha noe på pinnen som bare kan legges i kassa til en anledning:-) Det blir uansett bruk for det.

Fant noe sokkegarn,Step,som jeg kjøpte hos Mauds Garn en gang. Fargen er helt forferdelig altså.....Grønnmelert,og jeg som trodde den var mer blå!! Hallo...Snakk om fargeblind!!! Og hva tenkte jeg da jeg stod ved kassa til betaling??
Neida,jeg så at det var grønt,men det er også gult og blått i det. Uansett,det er den grønne som dominerer.
 Ja,det jeg jeg skulle fram til; det er et par sokker på pinnen:-)

Og vet du hva?? Det er først de senere år,at jeg liker grønt. Det fantes aldri et grønt plagg i mitt klesskap.
Ikke at det er så mange nå heller,men det finnes....Og jeg har strikket en del av grønt garn det siste året:-)

Og så satt jeg en dag å tittet på Garnstudio. Det er egentlig dumt,når jeg har nok planer fra før........Fant selvsagt noe der,som jeg allerede har funnet garn til!
Har forresten ikke mest av påbegynte arbeider,der må jeg skryte litt:-)
Men den første dagen i det nye året,ser veldig skummel ut,slik sett....

Dette settet strikket jeg i julegave til lille Nathalie,hun er Kitty-fan:-)


Og så ønsker jeg dere en fortsatt fin 1.nyttårsdag:-)



1 kommentar:

Greta sa...

Hei, da prøver eg att. Hadde skreve eit lnagt kommentar.
Flott sett til ei glad jente tenker eg.
Eg skal til å strikke mine første masker i år. ha ein fin dag videre