onsdag 13. juni 2012

God formiddag!

Fra helgens lange kjøretur, har mine ben hatt det mindre bra.....Fikk vondt i et kne,samt hevelse i begge legger/ankler.
Så, i går svippet jeg innom hos legen,greit å undersøke dette, det er jo så ubehagelig.

Fikk beskjed om å kutte ut salt, direkte!! Og det var ikke så lett, salt finnes jo i det meste :-)
Og så komme til legen i dag,for nærmere undersøkelse.

Nå har jeg da vært der, og det gikk så bra :-) Skal ta en haug med blodprøver, ei "smørbrød-liste" var det krysset av......
Og så er det på med støtte-strømper, og heve begge bein til værs.....mest opp til tak-lista....hahaha.

Det skal sjekkes ut årsaken til hevelsene, før jeg evt. får noe medikamenter. Og det er jo så fint å få gjort :-)

Så nå ligger jeg her da....men bare for en stund:-) Skal gå en tur senere, samt begynne med ergometer-sykling igjen.

Med tanke på både buss- og fly-reise senere, er det kjekt å få fikset problemene, mens de enda er små.

Jaja, det var dagens klage-mål............skjønt, jeg pleier aldri å klage, det gjør liksom ikke noe til det bedre. Ta heller tak i problemet!!

Ha en flott dag videre :-) Her drukner vi snart i dårlig vær.....Det er faktisk 13.juni!! Og hvor er sommer`n??




Dette teppet strikket jeg til en gutt som ble født i januar, lille August :-)



Ingen kommentarer: