onsdag 20. juni 2012

God formiddag!

Tenk at det er onsdag allerede.......Ja,men det forståss,jeg brukte jo hele mandagen til rehabilitering:-) Jeg må si at helgens sykkelritt var en flott dugnad for oss i korpset,men dog slitsomt når man ikke er helt på topp:-)

I dag skinner solen, og jeg får besøk av verdens beste Aron<3 p="p">Han skal være hos oss til søndag,så det blir mange dager med mye kos:-) De kommer jo på besøk rett som det er,eller jeg drar en tur dit. Så vi ses ganske ofte:-)

Håndarbeid venter dere kanskje på? Jo,det gjør forsåvidt jeg også...hahaha. Den derre iveren etter strikking,har ikke vært helt på topp på en stund,men noe er det jo på pinnen:-)
Har strikket 2 par sokker, har bilde på tlf.,så det kommer.
Er nå i gang med ei babyjakke,med lue og sokker til. Ser vel for meg at resten av uken ikke blir viet mest til strikking.....Men Aron sovner kl.19,så jeg har jo kveldene.

Nå skal jeg i butikken å forberede det siste,før mitt lille gull ankommer i ettermiddag <3


Ingen kommentarer: