fredag 9. august 2013

Ferdige strikkesett, bursdag, gaver...

Da er de 3 settene ferdige, og sendt i posten :) Det ble litt forsinkelser, for den siste lua fik en fargeforskjell midt på....Selv om det var samme garn og farge!
Så det var bare å strikke en ny, i går. Men nå er de altså sendt, og jeg håper 3 tante-jenter er fornøyd :)
Strikket i Sandnes Alpakka, børstet lett, for å bli litt varmere.

Litt dårlig bilde, siden blitzen slo inn....

 Her ses det bedre. Luene i glattstrikk og halsene i perlestrikk.



 I dag har jeg også blitt ett år eldre.....Ingen stor feiring,men litt oppmerksomhet har det blitt. Ble bedt på restaurant, og et godt måltid. Det var hyggelig!
Og jeg har fått gaver, som er for meg, nyttige :))) Bilder kommer, har ikke fått zoomet de i linsa enda...
Alt i alt en hyggelig dag,mange hilsninger både via tlf., facebook og ellers. Slik setter man pris på :)

Ha en fortsatt fin kveld, og ei god helg ønskes alle som svipper innom!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig disse settene var da.

Graulerer så mye med gårdagen

marianne sa...

Sofie: Tusen takk for det:)

Ja, jeg ble fornøyd med settene, men må innrømme at jeg ble litt lei sort, og samme sak flere ganger...hehe.