lørdag 3. august 2013

Skynder meg innom....

...før uværet braker løs..... Det er en regntung dag, var helt fra morgenen av. Men etter alle flotte og varme dager, tåler vi det :)
Det trengs vann også...

Og jeg leste nettopp på nett, at nå braker det løs....Hørte litt rumling også.....


Så jeg tenker at godstolen blir adressen resten av lørdagen, selvsagt med strikketøyet ;)
For tiden går det i hals og luer, bursdagsgaver til mine tantejenter. Den eldste fikk til bursdagen i februar, og de 3 andre har dager nå på sommeren.
Strikker i Alpakka, veldig godt både og strikke av og bruke. Men jeg begynner å bli lei....3 like sett er ikke spennende så lenge....
Men jeg har noe å glede meg til, nytt prosjekt :)

Vel, da slukker jeg alle "duppeditter", rykker ut kontakter, og nyter helga. Det håper jeg du også gjør, ente du er her eller der....uavhengig av vær :)


Ingen kommentarer: