lørdag 7. desember 2013

Hei og god lørdag!


Denne helgen er viet Aron, med pynting av pepperkakehus, framsetting av nisser, og ellers alt som gir kos og hygge :)
Det blir godt å bruke dagen inne, for temperaturen ligger rundt -12. Snøen har kommet, og sammen med en utrolig sterk vind, har vi hatt stormfulle dager... Som så mange andre, men på langt nær så mye som vi har sett på nyhetene.
Hjemme hos meg fikk vi 15 cm snø på torsdag, og jeg gruet for kjøreturen i går... Men det gikk kjempefint, og jeg hadde en fin tur, med Aron-huset som stoppested :)

Denne morgenen har vi kost oss med frokost, samtidig med barne-tv og film om Thomastoget :) Det er virkelig Aron-og-bestemor-kos :)

Snart skal vi en tur i butikken, det er lørdag og da må vi ha litt godteri... Og litt mer pynt til pepperkakehuset :)
God helg til alle som svipper innom!



3 kommentarer:

Siddis back home sa...

Høres ut som en flott plan dere hadde på lørdag, håper den gikk bra! Ha en flott søndag hos deg!

Mitt lille roterom sa...

Herlig med barnebarntid, det er livets dessert sier jeg ;)
Gleder meg til julekvelden sammen med Hjertegullet mitt, DA skal vi kose oss masse da...
Nyt adventsdagene fremover!
Klem til deg fra meg :)

marianne sa...

Ja, vi hadde det så koselig :) Aron var virkelig i humør, og kom med det ene forslaget etter det andre...hehe.

Det er virkelig livets dessert,ja. Jul og pynt blir liksom helt noe annet med barnebarn,men det var jo veldig koselig før også :)