fredag 13. desember 2013

Helg og litt annet...

Så er det den besrømte dagen igjen, fredag den 13.! Ikke at jeg er overtroisk,men man legger jo merke til det, og mange kommenterer akkurat denne dagen. For meg er den som en hvilken som helst annen dag :)

 Jeg kom på i dag, satt vel egentlig å tenkte dager og advent....I min barndom med adventskalender, fikk vi så fine figurer i kalenderen. De savner jeg nå, skulle ønske Aron fikk slike små dyr og bokstaver. Men han hadde fått kalender både av bestemor og mamma/pappa,så han er jo kjempefornøyd :)

 Siden jeg er i Aron-modus, skal dere få se det fine huset vi pyntet. Og for de som ikke vet, er det Aron,mamma og pappa som står utenfor. Bestemor fikk ikke være med, fordi jeg bor nesten ikke der.....Hehehe....unger er rare <3 p="">

Og det siste bildet, er julestrømpen jeg strikket i går. Hadde egentlig et bilde av denne i hodet,så jeg satte i gang. Den ble ikke helt som jeg tenkte,men julestrømpe ble det :) Strikket i Fritidsgarn og tovet på 60 gr.
Denne tenker jeg å fylle med litt forskjellig,til Aron kommer på julefeiring. Bestemor har kjøpt inn litt,men svært lite godterier, han er ikke så veldig interessert i det. Innholdet får dere se senere.

I kveld skal jeg se håndball og strikke. Julegavene er mest ferdige,men jeg har et par ønsker fra noen,så da strikker jeg på det :) Om det ikke blir ferdig til julaften, vet jeg at det blir satt pris på til nyttårsaften også.

Ha en fin kveld, kos deg med det du måtte ønske!


Ingen kommentarer: